Thursday, July 12, 2012


Hai , lame tak update blog . dan hari ni terasa nak update . sebenarnyakan , dah 3 minggu ditingglkan oleh wanita . nak cite sikit ni pasal dia , aku syg dia , dia lain dari yg lain . dia bukn mcm pompuan yg lain sng dipujuk , dan lain lain llagi . tapi satu hari ni aku dgn dia lepak kat stadium after lari international run . hmm aku fikirkan itulah peluang aku nak lepak dgn dia , sembang sembang dgn dia mcm mcm lagi lah . aku teringat masa aku duduk berdua dgn dia kat dlm stadium . ohh so sweet , aku belikan dia burger dan air . lapar dan dahaga katanya . tapi semua kebahagian tu sekejap je . masa aku teman dia pergi bwh *luar stadium ada lelaki amek dia . kecewa sgt time tu :( hmm even kawan , tapi dia tak fikir pun perasan aku ni mcm mane . hmmm dari sekarang aku cuba nak lupakan dia . tapi apakah daya . hendak lupakan org yg kita syg memang susah kan? that why i hate love . peristiwa begitu sampai aku tua pun aku akan igt.

No comments:

Post a Comment